Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

петък, 17 април 2015 г.

Хич нИ ми е удобно

Начи, никакъв психолог не съм! Хич нИ ми е удобно да го споделя, ама нА, чувствам се отговорна и затова веднага се обосновавам:
- не се ровА в профилите на настоящи и потенциални клиенти
- не ръсА мозък в коментари по стените на същите такива (макар че това е добър начин да изпъкна и затова ей тъй незабелязана ще остана)
- не съм добра в захаросването и примамването, че дори и не им честитя чрд-то (малиии, много мИ е срам, може ли чак пък да съм такава)
- не поствам благодарствени писма от доволни клиенти (има един-двама такива)
- като се осъзная кои теми са вървежни (секс, любов, изневери, ангели, анхангели, карми, парми и други невидими неща), ама хич не се старая да запознавам аудиторията с тях
- не демонстрирам колко съм търсена и заета
- като надуша платежоспособните, хич не ги отразявам (дори не им харесвам публикациите, казах ви - нетърпима съм)

и те така, едната радост ми остана само - да ви развеселявам!

Още интересно за вас:

Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik


Няма коментари:

Публикуване на коментар