Лично съветване чрез Астропсихолгическо консултиране.

вторник, 28 октомври 2014 г.

Давайки на другите онова, към което се стремят, ти сам получаваш всичко

Един отчаян търговец, заплашен от разорение, отишъл за съвет при известен мъдрец в планината и го попитал:
- Учителю, хамбарите ми са празни, градушка унищожи реколтата, болест мори добитъка, разбойници ограбиха кервана, който изпратих, а длъжниците ми се разориха и пръснаха по далечни земи. Кажи ми какво да направя, за да изляза от това положение? Как да възстановя богатството си?
Учителят отговорил:
- Върни всички дългове, плати на работниците и освободи робите.

Търговецът го погледнал с неразбиране.

- Чу ли какво ти казах?
- Да, учителю.
- Тогава повтори!
- Да върна дълговете, да платя на работниците и да освободя робите.
- Иди и го направи!

Година по-късно търговецът се качил отново в планината, изпълнен с благодарност към мъдреца и му донесъл скъп подарък:
- Стори ми се неразумно да раздам имуществото си на кредиторите, спестяванията си на ратаите и да пусна робите на свобода, но послушах съвета ти и чудото стана! Сега отново съм богат. Кажи ми как го направи, Учителю?
Мъдрецът се намръщил:
 - Няма никакво чудо и аз нищо не съм направил! През цялото време кротко си седях тук, в планината, докато ти долу свърши цялата работа сам. Единственото, което искаш е търговията да върви, а не да знаеш… Но щом питаш, аз ще ти кажа: Какво искат лихварите? Те искат своите заеми обратно с лихвите. А работниците какво искат? Те чакат да занесат надницата си у дома. Докато робите мечтаят за свобода.

Давайки на другите онова, към което се стремят, ти сам получаваш всичко, от което се нуждаеш. Дори повече, отколкото ти трябва! А сега върви със здраве и бъди честит! Няма какво повече да научиш от мен.

Източник: https://asktisho.wordpress.com/


Консултации и медитации с Калина Митева се провеждат със записване на телефон: 0894692333

Вариантът с онлайн консултирането се запазва за всички желаещи от други градове и места. За записване скайп: syvetnik





Няма коментари:

Публикуване на коментар